"Jos minulla olisi tietoa kärräisin sinut leikkaussaliin ja tekisin päähäsi viillon, jotta näkisin sinne. Jos minulla olisi taitoa korjaisin aivosi, poistaisin sieltä kaiken pahan ja antaisin hyvälle tilan kasvaa. Tekisin sen jos minulla vain olisi tietoa, taitoa ja rohkeutta tehdä se. Mutta minulla ei ole, ei tietoa, ei taitoa, eikä rohkeuttakaan. En voi parantaa aivojasi, en voi poistaa sairauttasi, en voi... Mutta voin olla lähelläsi, voin olla olkapääsi, johon saat itkeä, voin itkeä kanssasi, voin nauraa kanssasi. Voin auttaa sinua ja koettaa ymmärtää sinua, sillä tiedän että sinäkin tekisit minulle samoin, jos olisin tilanteessasi, ystäväni."

Sain tämän viestin uudelta ystävältäni, olen tuntenut hänet vasta puolisen vuotta, mutta heti tavatessamme ymmärsimme toisiamme. Tuli tunne, että tuon ihmisen olen tuntenut todella kauan. :)  Hänen viestinsä toi kyynelet silmiini, hän puki sanoiksi sen mitä tuntee. Kaunis kiitos sinulle!

Vuosi vaihtui, tosin minulla se meni nukkuessa, lääkitykseni on aika vahva ja se kieltämättä saa iltaisin minut todella väsyneeksi. Mutta kerkeepi sitä uutta vuotta ihastella näin päivisinkin. :)  Toivon todella, että tämä vuosi oli parempi kuin mennyt, viime vuoden aikana olen joutunut kokemaan paljon pahoja asioita, siispä on vaikea kuvitella tulevaa vuotta pahemmaksi.  Tuokoon tuleva vuosi, niin minun kuin perheenikin ja kaikkien muidenkin elämään paljon iloisia ja ihania asioita! :)